Friday, April 14, 2017

Azurna obala

Pre 2-3 meseca sam pomenula u jednom postu (OVAJ) da će april za mene biti ispunjen putovanjima - početkom meseca obilazak Azurne obale a krajem nešto duži boravak u Parizu. Juče sam se upravo vratila sa prvog putovanja, pa sam odlučila da sa vama podelim svoje utiske, a i neke fotografije.
Na ovo putovanje sam otišla pre nedelju dana i trajalo je ukupno 6 dana. Prvih i poslednjih 24 časa je bilo provedeno u putu, tako da ako uzmemo u obzir samo boravke onda dobijamo 4 dana, što opet nije malo.
Prvi grad koji smo posetili, a i u kojem smo boravili je Sanremo. On se nalazi na severozapadu Italije, udaljen od francuske granice svega 25 km. Veoma je lep grad, ali ne tako velik, tako da smo već za 2 dana uspeli da se upoznamo sa svim glavnim lokacijama. Isto, sem toga što je lepa turistička destinacija zbog izlaza na more i brojnih festivala koji se održavaju, grad i nema mnogo toga zanimljivog. Tri stvari koje smo najčešće viđali su hoteli, kazina i staklene bašte. Opet nije da mi se ne dopada, jer naprotiv grad jeste jako lep, ali prosto mislim da ja ne bih mogla da živim tamo :)
Sem boravka u Sanremu, takođe smo išli na jednodnevne izlete u Kan, Nicu, Monte Karlo i Monako. Od navedenih definitivno mi se najviše dopala Nica i zaista bih želela nekad da se vratim i provedem više vremena tamo, jer sam se oduševila onime što sam videla! Monako mi se takođe dopao, jako mala država (što već i sami znate), ali je baš lepa atmosfera i mirno je. Što se tiče Kana i Monte Karla i oni su mi bili okej, ali kao i za Sanremo, nisu mesta u kojima bih mogla duže da boravim. Za Kan doduše i ne mogu reći zasigurno jer smo njega najmanje obišli (samo obilazak šetališta slavnih, crvenog tepiha i šetnja pored plaže), pa bi mi se možda više dopao da sam imala prilike da vidim još neke stvari. Ipak jedino što mogu reći za sve pomenute gradove da im je zajedničko jeste da su mnogo skupi, ali nije da nisam očekivala, jer opet jesu u pitanju letovališta i gradovi koje nastanjuju većinom imućni ljudi. Uhh i ne smem da ne pomenem prelepe plaže koje ćete imati priliku da sami vidite dole.

1. Po slikama mi gradovi izgledaju divno. A, to je većinom moje mišljenje čim vidim da je gradić u blizini obale, jer obožavam more. Nadam se postu o putovanju u Pariz. :D

Replies
    1. Stvarno jesu! Da nisam videla uživo ne bih verovala da more može biti onako plavo :D
      Pariz će definitivno dobiti svoj post :))

Delete
  2. Predivno! Nisam posetila nikad, ali imam želju. Slike su divne, jedva čekam fotografije sa ostalih putovanja. :)

introvertna-holandjanka.blogspot.com - novi post

Replies
    1. Hvala ti!! Stvarno jeste prelepo, vredi posetiti, pogotovo ako neko voli more (mada iako nije ljubitelj, kao ja, opet se neće pokajati :))

Delete
  3. Predivno!! Malo je reci da sam uzivala citajuci. Divno je sto si pidelila iskrena misljenha s nama :)
    Vidi se da si se sjajno provela, a isto ti zelim i za Pariz. Ocekujem i taj pist jednom hehe"Teen Queen"

Replies
    1. Hvala! Pariz definitivno stiže :))

Delete
  4. Jaoj Boze, prelepo je. *-* Ako neke postove volim da citam, to su postovi sa putovanja. Jer su prvenstveno slike presavrsene, a onda i sama atmosfera koju pisac prenosi je aaaaaaa.... A i ti si uspela u potpunosti uspela da preneses svoju pozitivnu energiju. Zaista se osecam kao da sam bila tamo, iako sve ovo zvuci jako klise.... Odlican post ♥

P.S. Dugo ti nisam nista komentarisala, zaista nisam pronalazila vreme, ali tu su bili tvoj blog, Marsin i mozda jos neki koji sam redovno citala. Doduse, evo sada se vracam na blogger, tako da ocekuj poplavu mojih komentara da se oduzim za sveee xD

Na mom blogu je novi post, pa pogledaj ako mozes.
    worldarounyo.blogspot.rs

Replies
    1. Joooj hvala ti! Stvarno jeste lepo, da čovek ne poveruje dok ne vidi sopstvenim očima, ali drago mi je što sam bar delić uspela da prenesem ovako :D
      Drago mi je da si se vratila na blogger, jedva čekam da vidim nove postove (a i komentare hehe :)))